Reselling

Czy dla Twojego biznesu – sprzedaży nowych samochodów – informacja o potencjalnych partnerach, iż są resellerami, byłaby istotna?

Dla niektórych z naszych Partnerów – jest.

Dlatego zaproponowaliśmy rozwiązanie – w ramach dealerstwa / sieci – możemy dostarczać informacje, czy w naszej ocenie, Klient jest resellerem.

Analizując historyczne dane dotyczące rejestracji / przerejestrowań pojazdów na Kliencie, wiemy jak długo był właścicielem pojazdów. Mając informacje o powiązaniach pomiędzy firmami, również w ramach struktur właścicielskich, możemy dostarczyć czytelną informację:

Red – Klient zaklasyfikowany jako reseller bazując na historii rejestracji

Amber – Klient który według niektórych parametrów mógł mieć historię zaklasyfikowaną jako reseller (parametry do zdefiniowania)

Green – Klient nie ma historii klasyfikującej go jako resellera

Czyż nie byłoby piękne, mieć „podkładkę” pod audyt Importera?

Projekt kompleksowy, do zrealizowania w ramach dużej Grupy Dealerskiej, lub większości Dealerów marki wraz z jej Importerem.