W ramach rozwoju sieci dosyć istotnym parametrem jest czas dojazdu.
Czy wiesz jak go zmierzyć? Czy wiesz, jaki obszar jest w zasięgu 10, 20 czy 30 minut dojazdu samochodem?
My wiemy i nie wahamy się tej informacji wykorzystywać.
W ramach dużych skupisk ludzkich (czytaj: miast), często jest potencjał na kilka punktów sprzedaży czy serwisu jednej marki.
Ale czy w regionach niezurbanizowanych potencjał jest wykorzystany? Jak długi czas dojazdu są w stanie zaakceptować Klienci, którzy chcieliby korzystać z ASO?
Graficzna prezentacja czasów dojazdu na mapie, wraz z punktami sieci własnej i konkurencji, z naniesionymi innymi warstwami (np. „kaloryczność Klientów”) może skłonić do ciekawych wniosków.
Planujesz rozwój lub akwizycję? Daj nam znać, być może Twój wybór jest póki co suboptymalny…