Serwisowanie

Pierwszą rzeczą, z której Klienci korzystają poza Autoryzowaną Siecią Obsługi, często są opony. Po oponach przychodzą kolejne… Badanie techniczne w SKP, wymiana wycieraczek, serwis olejowy…

Z naszych doświadczeń część Klientów ASO jest utracona przez brak prawidłowych procesów utrzymania Klientów przez Serwis. Czasami nawet procesy są ułożony prawidłowo, jednak „pierwiastek ludzki” nie do końca działa.

W ramach IBRM MotoRaporty realizowaliśmy wiele różnych kampanii serwisowych, w tym:

– utrzymanie Klientów serwisowych (przypomnienia, przywołania – na bazach Partnerów)
– odzyskanie Klientów serwisowych (w zależności od założonych parametrów, z uwzględnieniem bazy Partnera)
– pozyskanie Klientów serwisowych (np. Właściciele/Użytkownicy aut importowanych – na bazach własnych IBRM MotoRaporty)

Zapraszamy do kontaktu. Przeanalizujmy wspólnie, jak odzyskać/pozyskać Klientów do Twojego Autoryzowanego Serwisu Obsługi.