Nowe? Używane? EV? Specyficzne pojazdy? Wyprzedaż?
W ramach kampanii marketingowych IBRM MotoRaporty realizuje dedykowane kampanie mające na celu sprzedaż aut w salonach Partnerów. Informacje z naszych baz danych umożliwiają precyzyjne targetowanie potencjalnych odbiorców.
Integrujemy bazy Partnerów, aby unikać kontaktu do obecnych Klientów naszych Partnerów.
Największą wartością dodaną dla naszych Partnerów jest dostarczanie leadów kwalifikowanych, chętnie – bezpośrednio do Doradców Handlowych.
Ustalenie celu kampanii (jazda próbna lub zainteresowanie zakupu);
Ustalenie grupy docelowej (w tym: deduplikacja danych) Partnera;
Ustalenie ewentualnych wytycznych dodatkowych (np. w Grupie Dealerskiej – przyporządkowanie leadów);
Realizacja kampanii;
Follow-up;
Pomiar skuteczności;
Optymalizacja.
Tak w skrócie wygląda współpraca z nami przy realizacji kampanii marketingowej przez zespół naszych Agentów.
Zainteresowany? Daj znać.