Sprzedaż opon

Statystycznie opony są pierwszym produktem, który kupowany jest poza ASO przez Klientów posiadających samochody osobowe.

W samochodach dostawczych czy ciężarowych temat jest traktowany inaczej.

„Zalew tanich opon z rynków dalekowschodnich jest zagrożeniem dla sprzedaży markowych opon.” – to jest stwierdzenie, z którym się nie do końca w IBRM MotoRaporty zgadzamy.

Klient posiadający V8 i wiele koni pod maską, używający samochód do „upalania”, niekoniecznie będzie zainteresowany zakupem markowych opon. Ale profesjonaliści? Którzy zarabiają na braku przestojów? Dla których bezpieczeństwo ładunku i kierowcy powinno być priorytetem? Dla których jedynym punktem styku na przestrzeni milionów kilometrów jest bieżnik?

Realizowaliśmy kampanie edukacyjne, wizerunkowe, jak również sprzedażowe. W ramach projektu dedykowanemu pojazdom ciężarowym, jedną z wartości dodanych okazał się… biznes oponiarski.

Jeśli jesteś zainteresowany Klientami z zapotrzebowaniem na opony, i potrafisz
– dostarczyć profesjonalną ofertę;
– zabezpieczyć dostawy zakontraktowanych opon…
Skontaktuj się z nami. Skonwertujmy dane na kontrakty!